۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱

بازتاب گزارش مهر؛

اعلام آمادگی بسیج برای توزیع هدفمند کالاهای اساسی در خراسان جنوبی

اعلام آمادگی بسیج برای توزیع هدفمند کالاهای اساسی در خراسان جنوبی

بیرجند- با انتشار گزارشی مبنی بر کمبود کالاهای اساسی در خراسان جنوبی، سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا (ع) استان برای توزیع هدفمند این دسته از کالاها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال گلایه‌های مردم و کسبه از کمبود روغن خوراکی و جامد در سطح خراسان جنوبی، در پنجم بهمن ماه جاری گزارشی با عنوان «‬ آشفته بازار روغن در خراسان / ‏تناقض گویی مسئولان برای کمبودها» ‬در خبرگزاری مهر منتشر شد.

با انتشار این گزارش، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی طی نامه‌هایی جداگانه به دادستانی و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خواستار ورود سریع به مشکل کمبود روغن در استان شده و از انعکاس مشکلات مردم توسط خبرگزاری مهر قدردانی نمود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با مهر با اشاره به پیگیری‌های انجام شده پیرامون مشکلات مطرح شده در خبرگزاری مهر و دستور نماینده ولی فقیه در استان از سپاه انصار الرضا (ع) برای حل مشکلات مردم در این زمینه بیان کرد: تاکنون نشست‌های زیادی برای رفع مشکلات پیش رو با متولیان و بازاریان برگزار شده است.

سرهنگ عبدالرضا حیدری با بیان اینکه تامین روغن مورد نیاز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: بسیج در بحث نظارت‌ها با متولیان همکاری دارد.

وی از آمادگی بسیج برای توزیع هدفمند کالاهای اساسی خبر داد و افزود: در این راستا طرح‌هایی آماده و معرفی شده است.

کد خبر 5136057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha